1 » 2 » CEWKA ZAPŁONOWA CITROEN C-CROSSER 2.0 2.4 08-, MITSUBISHI OUTLANDER II 2.0 2.4 06-12, PEUGEOT 4007 2.0 2.4 08-3
...
CEWKA ZAPŁONOWA CITROEN C-CROSSER 2.0 2.4 08-, MITSUBISHI OUTLANDER II 2.0 2.4 06-12, PEUGEOT 4007 2.0 2.4 08-CEWKA ZAPŁONOWA CITROEN C-CROSSER 2.0 2.4 08-, MITSUBISHI OUTLANDER II 2.0 2.4 06-12, PEUGEOT 4007 2.0 2.4 08-
CEWKA ZAPŁONOWA CITROEN C-CROSSER 2.0 2.4 08-, MITSUBISHI OUTLANDER II 2.0 2.4 06-12, PEUGEOT 4007 2.0 2.4 08-CEWKA ZAPŁONOWA CITROEN C-CROSSER 2.0 2.4 08-, MITSUBISHI OUTLANDER II 2.0 2.4 06-12, PEUGEOT 4007 2.0 2.4 08-
Polecamy

CEWKA ZAPŁONOWA CITROEN C-CROSSER 2.0 2.4 08-, MITSUBISHI OUTLANDER II 2.0 2.4 06-12, PEUGEOT 4007 2.0 2.4 08-

YSP LDT.

Dostępność: Dostępny magazyn SZ1

Czas wysyłki: 24 godziny

Koszt wysyłki: od 13,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier DPD standard - 17,00 zł
Kurier DPD pobranie - 22,00 zł
Kurier DHL standard - 17,00 zł
Kurier DHL pobranie - 22,00 zł
InPost Paczkomaty 24/7 - 13,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Gwarancja producenta - 24 miesiące

Cena: 66,99 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • TYP POŁĄCZEŃ
  • Recenzje produktu (0)

OPIS :

CEWKA ZAPŁONOWA - CITROEN C-CROSSER 2.0 2.4 08-, MITSUBISHI OUTLANDER II 2.0 2.4 06-12, PEUGEOT 4007 2.0 2.4 08-

UWAGA:  WYSTĘPUJĄ RÓŻNE TYPY CEWEK

 

ZAWARTOŚĆ OPAKOWANIA :


CEWKA ZAPŁONOWA


INFORMACJE KATALOGOWE :


Strona zabudowy : SILNIK
Ilość połączeń : 3 pin
Napięcie robocze [V]: 12
Rodzaj połączenia: SAE
Układ zapłonowy cewkowy: dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ)


ZASTOSOWANIE :



CITROEN C-CROSSER (EP_) 2.0  (2010-11 » ), mot. 4B11, 108kW, 147HP, 1998ccm
CITROEN C-CROSSER (EP_) 2.0 Napęd na 4 koła  (2010-11 » ), mot. 4B11, 108kW, 147HP, 1998ccm
CITROEN C-CROSSER (EP_) 2.4 16V  (2008-08 » ), mot. SFZ (4B12-MMC), 125kW, 170HP, 2360ccm
CITROEN C-CROSSER ENTERPRISE 2.4 16V  (2009-01 » ), mot. 4B12, 125kW, 170HP, 2360ccm
MITSUBISHI OUTLANDER II (CW_W) 2.0  (2006-11 » 2012-11), mot. 4B11, 108kW, 147HP, 1998ccm
MITSUBISHI OUTLANDER II (CW_W) 2.0  (2009-06 » 2012-11), mot. 4B11, 118kW, 160HP, 1998ccm
MITSUBISHI OUTLANDER II (CW_W) 2.0 4WD  (2006-11 » 2012-11), mot. 4B11, 108kW, 147HP, 1998ccm
MITSUBISHI OUTLANDER II (CW_W) 2.4 (CW5W)  (2006-11 » 2012-11), mot. 4B12, 125kW, 170HP, 2360ccm
MITSUBISHI OUTLANDER II (CW_W) 2.4 4WD (CW5W)  (2007-09 » 2012-11), mot. 4B12, 125kW, 170HP, 2360ccm
MITSUBISHI OUTLANDER II (CW_W) 2.4 Flex 4WD  (2007-09 » 2012-11), mot. 4B12, 125kW, 170HP, 2360ccm
PEUGEOT 4007 (GP_) 2.0  (2010-11 » ), mot. 4B11, 108kW, 147HP, 1998ccm
PEUGEOT 4007 (GP_) 2.0 4x4  (2010-11 » ), mot. 4B11, 108kW, 147HP, 1998ccm
PEUGEOT 4007 (GP_) 2.4 16V  (2008-01 » ), mot. SFY (4B12-MMC), SFZ (4B12-MMC), 125kW, 170HP, 2360ccm

O:: 1832A016 5970.96


Jak wszyscy wiemy w większości modeli samochodów w tym samym czasie często występują dwie lub więcej typów części, których jednoznaczne przypisanie jest wyjątkowo trudne a czasem bez rozebrania wręcz niemożliwe . Dlatego przed zakupem prosimy uważnie skonfrontować prezentowane dane katalogowe czy też fotografie części z własnymi starymi częściami. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości aby uniknąć nieporozumień zalecamy kontakt ze sprzedawcą z naszej firmy.


Opisy przedmiotów jak i zastosowane zdjęcia są autorstwa firmy PBAUTO i stanowią one własność intelektualną.

Zgodnie z Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170, kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie materiałów zawartych na stronie www.pbauto.pl w całości lub w części bez naszej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich.

Bardzo często w tych samych pojazdach występują różne warianty układu elektrycznego. W typ różne  typy połączeń  układu zapłonowo-cewkowego. Spowodowane jest to między innymi faktem, iż producent pojazdu zlecał wykonanie takiego układu różnym podwykonawcom oraz tym iż w danym czasie w różnych krajach występowały odmienne normy np. : emisji spalin a pojazd był wyposażany w różne dodatkowe urządzenia ( katalizatory, cewki, aparaty zapłonowe, moduły, świece zapłonowe itd.) stosownie do aktualnych norm.
Najczęściej występujące typy połączeń układu zapłonowego to :
typ połączenia : DIN
typ połączenia : M4
typ połączenia : SAE
typ połączenia : FORD KRAFT

Schemat najczęściej występujących połączeń :
alt

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl