» Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Zwroty

Klient może zrezygnować z zakupionego towaru (odstąpić od umowy) bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki (podstawa prawna: art. 7 ust.1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny) .

Koszt wysyłki - zwrotu ponosi Kupujący.

Możliwy jest zwrot towaru tylko pełnowartościowego, nienoszącego śladów uszkodzeń, montażu lub użytkowania, przesłanego w oryginalnym, czystym i niezniszczonym opakowaniu wraz z całą zawartością z jaką był dostarczony. Zwrotom nie podlegają oleje, części elektryczne i elektroniczne, części wyprzedażowe oraz sprzedawane na specjalne zamówienie.

W przypadku zwrotu prosimy o kontakt mailowy drogą telefoniczną lub e-mailową sklep@pbauto.pl lub telefoniczny ze sprzedającym w celu ustalenia dalszego toku postępowania.
Przed wysyłką / zwrotem towaru należy zgodnie z ustawą nas o tym fakcie poinformować pisemnie np. : mailowo, listownie. Następnie pobrać DRUK ZWROTU  (odstąpienia od umowy), wydrukować go , wypełnić czytelnie i dołączyć do przesyłki wraz ze zwracanym towarem.

Przesyłki prosimy kierować na adres :

PB Auto Dystrybucja części
Ul.St. Witkiewicza 60
71-125 Szczecin

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek „za pobraniem”.

Zwroty pieniędzy realizowane są przez sklep tylko przelewem bankowym na wskazany rachunek bankowy przez Klienta. Pieniądze za zwrócony towar zostaną przesłane do Klienta w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przez sprzedawcę pełnowartościowego towaru.

W przypadku, gdy zwracany towar nie będzie pełnowartościowy, taka informacja zostanie przekazana Klientowi drogą mailową oraz telefoniczną w celu ustalenia dalszego toku postępowania.
 
Reklamacje

W przypadku stwierdzenia przez Klienta wady lub uszkodzenia towaru o którym nie było mowy w opisie produktu zamieszczonym na stronie sklepu, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą drogą telefoniczną lub e-mailową reklamacje@pbauto.pl w celu ustalenia sposobu dalszego postępowania.

Każdy sprzedawany w sklepie towar jest objęty gwarancją producenta i/lub importera.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych muszą zawierać niezbędne do jej rozpatrzenia dane w szczególności imię i nazwisko zamawiającego, dane pojazdu, kopię dokumentu potwierdzającego nabycie towaru, kopie dokumentu potwierdzającego montaż, opis przedmiotu reklamacji.

Do odsyłanego z powodu reklamacji towaru należy dołączyć wydrukowany i wypełniony druk reklamacji,  znajdujący się tutaj : DRUK REKLAMACYJNY

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji sklep zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Reklamacje rozpatrywane są w czasie ustawowym: standardowo jest to 14 dni roboczych od momentu dostarczenia przedmiotu reklamacji.

Jeżeli otrzymany przez Klienta towar posiada wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu, może on zostać odesłany przez Klienta na adres sklepu wraz z drukiem reklamacji sporządzonym w obecności kuriera – przedstawiciela firmy spedycyjnej dostarczającego przesyłkę. ( ogólne warunki firmy kurierskiej DPD, Załącznik nr 3 DPD warunki wykonania usług w zakresie przesyłania i doręczania przesyłek §15.pkt.3 zgodnie, ogólne warunki firmy kurierskiej DHL,  z w art. 88 ust. 4 i 5 Prawa pocztowego. § 21.pkt.1-7)

Za wysyłkę towaru do reklamacji koszt ponosi Kupujący. W przypadku rozpatrzonej pozytywnie reklamacji koszt wysyłki zostaje zwrócony Kupującemu a koszt ponownego wysłania towaru ponosi sprzedawca towaru.

Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

W przypadku uznania reklamacji sklep dokonuje wymiany uszkodzonego produktu na nowy, a gdy ten sposób załatwienia reklamacji nie jest możliwy dokonuje zwrotu zapłaconej przez Klienta kwoty na wskazane w druku reklamacyjnym konto. Podstawą otrzymania zwrotu pieniędzy jest odesłanie do sprzedawcy podpisanej korekty faktury sprzedaży lub paragonu.

Przesyłki prosimy kierować na adres :

PB Auto Dystrybucja części
Ul.St. Witkiewicza 60
71-125 Szczecin

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek „za pobraniem”.

W przypadku, gdy reklamacja zostanie odrzucona, taka informacja zostanie niezwłocznie przekazana Klientowi drogą mailową oraz telefoniczną w celu ustalenia dalszego toku postępowania.
 
Zwroty pieniędzy realizowane są przez sklep tylko przelewem na wskazany rachunek bankowy przez Klienta.
Pieniądze za reklamowany towar zostaną przesłane do Klienta niezwłocznie ( maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych) od daty pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
Koszt wysyłki zostaje zwrócony Kupującemu niezwłocznie ( maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych) od daty pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
 
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl