» Zasady wysyłki

Zasady wysyłki

Naszym Klientom oferujemy nowe części zamienne dobrane wedle różnych opcji cenowych jednak z naciskiem na wysoką jakość, propozycja ta spowodowana jest naszym wieloletnim doświadczeniem, rozmowami z mechanikami jak i wykonanymi testami. Nasi pracownicy na podstawie danych samochodu są w stanie dobrać właściwe części, najważniejsze dane, które należy podać to :
  • Marka pojazdu
  • Model pojazdu
  • Rocznik pojazdu
  • Pojemność silnika i rodzaj paliwa.
  • Typ nadwozia
Najlepiej jeśli zostanie podany numer nadwozia pojazdu (VIN), generalnie wyklucza on błędy katalogowe w doborze części, pod warunkiem, iż samochód wcześniej nie posiadał przeróbek (najczęściej użycie podzespołów używanych z podobnego ale nie identycznego modelu).

Przesyłki najczęściej realizujemy w 24-72h po zaksięgowaniu przez bank środków pieniężnych tylko w dniach roboczych poniedziałek - piątek. Towaru nie wysyłamy w święta ani dni wolne od pracy.

Przesyłki pobraniowe wysyłamy najczęściej tego samego dnia jeśli zamówienie złożone jest do godziny 13. Po godzinie 13 przesyłki pobraniowe wysyłamy w dniu następnym. Wysyłka za pobraniem jest możliwa tylko na terenie Polski.

Tabela kosztów i możliwości wysyłki :
 
Płatność z góry        
Sposób dostawy Pierwsza sztuka Kolejna sztuka Maksymalnie w paczce sztuk Ograniczenia
Przesyłka kurierska DPD 19 zł 0 zł 5 do 30kg
Przesyłka kurierska DHL 19 zł 0 zł 5 do 30kg
Odbiór w punkcie: Paczkomaty 24/7 14 zł 2 zł 4 do 15kg wymiar 19cm x 38cm x 64cm
         
Płatność przy odbiorze        
         
Sposób dostawy Pierwsza sztuka Kolejna sztuka Maksymalnie w paczce sztuk Ograniczenia
Przesyłka kurierska pobraniowa DPD 25 zł 0 zł 5 do 30kg
Przesyłka kurierska pobraniowa DHL 25 zł 0 zł 5 do 30kg
Odbiór osobisty : Szczecin 0 zł 0 zł - brak

Zamówiony oraz zakupiony towar wysyłamy w następujący sposób:
  • Na terenie Polski firmą kurierską DPD i DHL
    • Za pobraniem
    • Po zaksięgowanej wpłacie na nasze konto poprzez system płatności PAYU lub  PAYPAL
    • Po zaksięgowanej wpłacie na nasze konto przelewem tradycyjnym
 
  •  Na terenie Polski firmą Inpost Paczkomaty 24/7
    • Po zaksięgowanej wpłacie na nasze konto poprzez system płatności PAYU lub  PAYPAL
    • Po zaksięgowanej wpłacie na nasze konto przelewem tradycyjnym
 
  • Na terenie Unii Europejskiej firmą kurierską DPD i DHL tylko po wcześniejszym uzgodnieniu :
    • Po zaksięgowanej wpłacie na nasze konto poprzez system płatności PAYU lub  PAYPAL
    • Po zaksięgowanej wpłacie na nasze konto przelewem tradycyjnym
 
  • Inne kraje europejskie firmą kurierską DPD i DHL tylko po wcześniejszym uzgodnieniu , sprzedawca nie ponosi kosztów ceł, podatków etc. :
    • Po zaksięgowanej wpłacie na nasze konto poprzez system płatności PAYU lub  PAYPAL
    • Po zaksięgowanej wpłacie na nasze konto przelewem tradycyjnym
Towar można odebrać osobiście w naszym punkcie sprzedaży bez dodatkowych opłat.

Wszystkie przesyłki na terenie Polski nadajemy tylko spedytorem - kurierem  DPD i/lub DHL oraz Inpost Paczkomaty 24/7. Towaru nie wysyłamy Pocztą Polską, PKP czy też PKS.

Koszt wysyłki kurierem na terenie Polski jest stały dla łącznych zakupów nieprzekraczających 30kg i o standardowym wymiarze. Na koszt przesyłki ( transportu ) składa się: opłata kurierska + ubezpieczenie zawartości +opakowanie + podatek VAT + opłata paliwowa.

Koszt wysyłki na terenie Polski poprzez Inpost Paczkomaty 24/7 jest stały dla jednej sztuki towaru o wymiarach 19cm x 38cm x 64cm i wadze nie przekraczającej 15kg.

Wysyłki powyżej 30kg , niestandardowe, ponadgabarytowe - cena ustalana jest indywidualnie

Wysyłki za granicę Polski - cena ustalana jest indywidualnie

Przy odbiorze przesyłki należy sprawdzić paczkę w obecności kuriera, w razie braków lub uszkodzeń mechanicznych opakowania jak i zawartości należy spisać z kurierem protokół szkody. Kurier ma zawsze przy sobie druk protokołu oraz ma obowiązek przekazania go Odbiorcy. Jest to niezbędny dokument do dalszego procesu reklamacji dostawy – ogólne warunki firmy kurierskiej (Załącznik nr 3 DPD warunki wykonania usług w zakresie przesyłania i doręczania przesyłek §15.pkt.3 zgodnie z w art. 88 ust. 4 i 5 Prawa pocztowego. § 21.pkt.1-7). W razie braku protokołu szkody,  reklamacje nie będą uwzględniane!

Do każdego zakupionego towaru dołączany jest zawsze paragon fiskalny lub na życzenie kupującego faktura VAT, są one podstawą do przyjęcia ewentualnej reklamacji.

Przydatne linki :

Zlokalizuj przesyłkę Inpost Paczkomaty 24/7 On-Line
Zlokalizuj przesyłkę DPD On-Line
Zgłoszenie reklamacji DPD On-Line
Zlokalizuj przesyłkę DHL On-Line
Tracking Shipment DHL On-Line
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl